2022 után 2023-ban is elnyerte a Superbrands-dÃjat a pécsi Zsolnay Kulturális Negyed. A dÃj olyan pozitÃv visszajelzés a brandrÅ‘l, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. Mára a Superbrands nemcsak a marketing és kommunikációs szakma igazodási pontja, hanem a nagyközönség számára is ismert védjegy. Â
A Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapÃtotta 1995-ben, hogy betekintést nyújtson a legkiválóbb márkák világába. A Superbrands nemzetközi program ma már világszerte 90 országban működik, és továbbra is azon márkák elÅ‘tt tiszteleg, amelyek kiemelkedÅ‘ piaci sikereket érnek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását hosszú távon is biztosÃtják.
A kiválasztás minden országban azonos elveket követ: a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezi nem lehet. Az elismerés odaÃtélésérÅ‘l többlépcsÅ‘s folyamat során a 40 tagú, független szakemberekbÅ‘l álló Superbrands Magyarország SzakértÅ‘i Bizottsága dönt. A döntéshozók figyelembe veszik az adott brand tradÃcióját, reputációját, a vállalat goodwilljét, innovációs tevékenységét és márkaépÃtési gyakorlatát egyaránt.
Magyarországon a program vitathatatlan sikerét jelzi, hogy idén a legkiválóbb fogyasztói márkák már 19. alkalommal vehetik át a Superbrands dÃjat, a legkiválóbb üzleti márkák pedig 16. alkalommal részesülnek Business Superbrands dÃjazásban.
A Superbrands védjegy minden esetben minÅ‘ségjelzÅ‘, tudatosságra nevelÅ‘, valamint döntésmegerÅ‘sÃtÅ‘ kommunikációs eszköz, segÃt a versenytársak közül kitűnni, és lehetÅ‘ségeket nyújt a megbÃzható minÅ‘ség sikertörténetté válásában.
Forrás: ZsÖK