A Pannon Filharmonikusok a PR-szakma neves dÃját vehette át decemberben. A PR-szakma egyik elméleti megalapozójáról, Sándor ImrérÅ‘l elnevezett dÃjat nyert december 12-én a Pannon Filharmonikusok. Az elismerést Graf Orsolya, a zenekar marketing- és kommunikációs vezetÅ‘je vehette át az Útlevél a zene világába cÃmű kommunikációs kampányért, melynek célja, hogy már újszülött kortól otthonosan mozoghassanak a gyerekek a zene világában.
A PR-szakma Sándor Imre-dÃjával nyolcadik éve részesÃti elismerésben a Magyar Public Relations Szövetség a legjobb PR-munkákat. A dÃj kimondottan azzal a céllal jött létre, hogy ösztönözze a szakmában dolgozókat az egyre magasabb szakmai szÃnvonal elérésére.
A Pannon Filharmonikusok az Útlevél a zene világába cÃmű kommunikációs kampánnyal vett részt a kiÃrt pályázaton. A kampány célja, hogy Kodály Zoltán szellemiségével összhangban egy meseszerűen illusztrált ingyenes kiadvány segÃtségével felhÃvják a szülÅ‘k figyelmét a zenei nevelés fontosságára. Az Ãgy létrejött babaútlevelet 2019 nyarától minden újszülött csecsemÅ‘ megkapja a Fejérdy Zsófia által létrehozott Promobox tartalmaként, dÃjmentesen Baranya-, Somogy- és Tolna megye kórházaiban.
A kiadvány szövegét Graf Orsolya készÃtette, mesés rajzolt karaktereit Ferling Szonja álmodta meg. Az útlevélben a zenekar által szervezett gyermekprogramok állomásai dokumentálhatók, melynek segÃtségével a korosztály számára leghatékonyabb módon lehet bevezetni már csecsemÅ‘kortól a komolyzene világába a legfiatalabb generációt.
A 2019. december 12-i ünnepélyes dÃjátadó keretében hirdette ki a Sándor Imre PR-DÃj 2019-es pályázatának eredményeit. Idén rekordszámú, összesen 28 pályázat érkezett, ebbÅ‘l 11 jutott a döntÅ‘be, és ezek közül öt kommunikációs kampány és három hÃrnévmenedzsment munka érdemelte ki a Sándor Imre PR-dÃjat. A zsűri értékelése alapján az idei mezÅ‘ny különösen erÅ‘s volt, nagyon jó pályázatok érkeztek. – adta közzé a dÃjátadó után a Magyar Public Relationship Szövetség.