Talán a város legnagyobb, egy tömbben lévÅ‘ garázssora a Páfrány utcai. A 400 garázs a motorizáció robbanásszerű terjedésekor, a hatvanas-nyolcvanas évek között épült. A státusszimbólumnak is tartott garázsok állapota mára bizony leromlott, de azért tartogat Ãgy is több érdekességet az arrajárók számára. (Galériával!)
A legtöbb garázs bizony kissé megviselt, hja, több évtizede dacolnak az elemekkel, no meg a tervezÅ‘k furcsa elképzeléseivel. A csapadékvÃz bizony nem oda megy, ahová egykor gondolták,vagyis a ereszen át a külvilágba, hanem bizony a tetÅ‘n és a falakon keresztül távozik oda. Ennek több oka is van. Magyarországon évtizedekig nem volt jó megoldás a lapos tetÅ‘k szigetelésére, másrészt az oda tervezett lefolyók nem igazán voltak célszerűek és idÅ‘tállók. Marad tehát kevés kivétellel a hulló vakolat és az enyészet. Tekintse meg kis anzikszunkat a pillanatnyi állapotról!
Egy mosolygós példány, nem látszik jól, de a lakatra samponos "védőflakont" húztak
Ez alighanem a garázssor legspécibb darabja, mondhatni egy igazi "garázs Rolls-Roys"! Légkondival és műanyag burkolattal!
Dobogós lehet a versenyben ez a lambériás megoldás is
Ezek pedig a negatÃv listát vezetik, a grafittisek kedvenc célpontjai voltak
Példás, hogy meghagyták az árnyat adó tölgyfát
Úgy hÃrlik, hogy a közgyűlésen az áram lekapcsolásáról is szó esett. E nélkül pedig nem garázs a garázs...
Villanyóra van, de lesz-e mit mérni vele? A soron gyanúsan sokan menekülnek az ingatlanuktól.
A csapadékvÃz egy henger alakú fémedénybe érkezik a tetÅ‘rÅ‘l, majd egy függÅ‘leges csatornaelem továbbÃtja
Aztán, ha kilyukad a henger és a cső, akkor ez az állapot következik be
Lehet fokozni a lepukkanást, itt már se henger, se csÅ‘ nincs. ValószÃnűleg az anyagi erÅ‘forrásokkal együtt tűntek el...
Hozzászólások