Kezdőlap > Közélet > Pécsi professzor könyvéből tanulhatnak világszerte

Pécsi professzor könyvéből tanulhatnak világszerte

2018. július 03. kedd, 17:13 Közélet
PDF
Az árak szerepe meghatározó a gazdaságban és a társadalomban. Vásárlóként mindenki a saját bőrén érzékeli az árváltozásokat, de hogy mi rejlik ezek mögött, mi alapján kerülnek a pontos árak kialakításra, már kevesebbek számára elérhető. A londoni Transnational Press gondozásában a közelmúltban megjelent Pricing – The New Frontier (Árak – az új határterület) című nemzetközi tankönyv éppen ezekre a kérdésekre ad választ.

Dr. Rekettye Gábor (képünkön) – a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar emeritus professzorának – és Jonathan Liu – a Regent’s University London professzorának – angol nyelven írt műve nemcsak Magyarországon, hanem Japánban, Olaszországban, Spanyolországban, Franciaországban, Németországban, az Egyesült Királyságban és az USA-ban is elérhető.
A könyv legfontosabb témakörei érintik az árak központi jelentőségét alakító, az árazásra ható nemzetközi trendeket, gazdasági hajtóerőket és ezek által generált kihívásokat, a vásárlók árérzékelését és észlelését befolyásoló tényezőket, az árak költségekkel és profittal való viszonyát, és természetesen a megfelelő árkialakítás módszereit, stratégiai jelentőségű döntéseit, tippjeit, trükkjeit, mozgatórugóit.
Olyan kérdésekre kaphatunk választ számos esettanulmány, ábra és példa segítségével szemléltetve, hogy mit is jelent a „fűrészfogas” árképzés, mikor nem egyenlő a „2+2” a „3+1”-el, mi az „árdiszkrimináció”, hogyan lehet feltárni a „megegyezési tartományt” ártárgyalások alkalmával, vagy meghatározni a vásárlók által fizetendő legmagasabb és legtöbb profitot hozó vevőértéken alapuló árat.
Dr. Rekettye Gábor pályafutása során dolgozott iparvállalatnál, a külkereskedelemben, a külkereskedelmi diplomáciában és az egyetemi oktatásban is. Munkásságát több szak- és tankönyv, illetve több mint 300 tudományos közlemény fémjelzi. Érdekesség, hogy új könyvével azonos napon jelent meg magyar nyelvű „Értékteremtés 4.0” című munkája is az Akadémiai Kiadó gondozásában, amely a termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezéséről, fejlesztéséről és menedzseléséről szól.
A „Pricing – The New Frontier” című könyv elérhetősége: https://www.tplondon.com/books/pricing
Dr. Rekettye Gábor elérhetősége: http://ktk.pte.hu/marketing-es-turizmus-intezet/rekettye-gabor

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

Kiemelt partnereink

Hirdetés
Hirdetés